اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۰۱۵۳

شهریار، دور از دسترس مدافعان تراکتور

شهریار، دور از دسترس مدافعان تراکتور
شهریار مغانلو در مصاف فشرده طلایی‌پوشان مقابل تراکتور در ورزشگاه یادگار امام مطابق انتظار یکی از شاخص‌ترین بازیکنان تیمش بود.
۱۵:۲۳ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
وانانیوز|

مغانلو در بازی رفت برابر تراکتور با وجود اینکه شاگردان مورایس موفق به کسب یکی از شیرین‌ترین پیروزی‌های فصل برابر قرمزپوشان تبریزی شدند، به عنوان یار ذخیره وارد زمین شد و نگذاشت تعداد حضور‌های فیکس عیسی مرادی در ترکیب سپاهان بیشتر از دو-سه مرتبه شود.

این بازیکن که حالا می‌داند یکی از بازیکنان مورد نظر امیر قلعه‌نویی برای آماده‌سازی تیم ملی جهت حضور در جام ملت‌های آسیا هم به شمار می‌رود، با انگیزه زیادی پا به ورزشگاه یادگار امام تبریز گذاشته بود و البته مورایس و هم‌تیمی‌هایش در این مسابقه به توانایی‌های او نیاز مبرمی داشتند.

شهریار در این مسابقه فشرده که شاهد بازی بسیار نزدیکی از سوی شاگردان مورایس و خمس بودیم، بار‌ها خط دفاعی تراکتور را آزار داد و همان‌طور که در تصاویر ثبت شده از این مسابقه مشخص است، مدافعان تراکتور کار بسیار سختی برای کنترل او، چه در زمین و چه روی هوا، داشتند که تخصص این بازیکن بلندقامت و تنومند به شمار می‌رود.

البته مهاجم زهردار سپاهان که با ۸ گل زده در جدول گلزنان به دنبال محمد عباس‌زاده و رضا اسدی ۱۰ گله شد، دو بار توانست در محوطه جریمه مدافعان حریف را مجبور به رفتار خطرناک کند که برخلاف ادعای باشگاه سپاهان و هواداران این تیم، حسن اکرمی هیچ‌کدام‌شان را پنالتی تشخیص نداد تا شهریار و ه‌تیمی‌هایشان این مسابقه حساس را با ناکامی و بدون کسب امتیاز ترک کنند.

 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین